Spletna prodaja
Spletni marketing

Skrivnosti uspešne spletne prodaje

Dandanes je postavitev spletne trgovine že pravi mačji kašelj. A izziv se žal ne skriva le v tem, kako zasnovati in odpreti spletno trgovino, večji problem namreč predstavlja to, kako uspešno prodajati na spletu. Torej v tem, kako privabiti obiskovalce ter jih spremeniti v stranke.

Zato vam v današnjem članku ponujamo nekaj nasvetov za uspešno spletno prodajo.

1. Mnenja strank o izdelkih. Včasih so najboljši promotorji vaših izdelkov prav vaši kupci. Opisi izdelkov, pa naj so še tako dobro napisani, lahko samo do določene mere vplivajo na odločitev za nakup. Ostalo pa prepustite zadovoljnim strankam. Z raziskavami so namreč odkrili, da ljudje raje kupujejo na straneh, ki nudijo mnenja strank.

2. Kakovostne fotografije izdelkov. Če smo pošteni, si priznajmo naslednje. Le kdo bo kupil izdelek na spletu, ne da bi si najprej dobro ogledal fotografije? Na srečo lahko dandanes s sodobno tehnologijo prav vsak posname kakovostno sliko izdelka in jo objavi v svoji spletni trgovini. Ne pozabite: slika pove več kot tisoč besed.

3. Enostaven način plačevanja. Nikar ne izgubljajte kupcev z zapletenim sistemom spletnega plačevanja. Če boste ves postopek plačila naredili zelo enostaven, boste s tem učinkovito poskrbeli za večjo konverzijo in prodajo. Pri tem naj omenimo še to, da ne silite ljudi, da se za nakup registrirajo, saj ta proces marsikoga odvrne od prvotne namere.

4. Hitro nalaganje strani. Danes smo vsi prezaposleni in zato ne bo nihče izgubljal dragocenega časa s čakanjem na to, da se naložijo posamezne strani vaše spletne trgovine.

5. Kakovosten dizajn spletne trgovine. Žal ali na srečo je tako, da morebitni kupci ocenijo kakovost trgovine tudi po tem, kakšen dizajn ima. Zato poskrbite, da bo vaša spletna trgovina oblikovana profesionalno, saj boste s tem povečali zaupanje.

6. Enostavna navigacija. Omogočite strankam, da v vaši spletni trgovini hitro najdejo tisto, kar iščejo. S tem jim boste omogočili pozitivno nakupno izkušnjo, zaradi česar bodo raje opravili nakup in se v trgovino vrnili tudi kasneje.

7. Izvrsten opis izdelkov. Nikar ne kopirajte teksta, ki so ga proizvajalci sami napisali za opis svojih izdelkov. Napišite svoje privlačno besedilo, pri tem pa se ne osredotočajte na lastnosti izdelkov, temveč na prednosti, ki jih nudijo morebitnemu kupcu.

8. Izvrstna podpora strankam. Včasih gre kaj tudi narobe. Lahko se pokvari izdelek, lahko imate težave s strežnikom, lahko se boste soočili s kakšnim drugim problemom. V vsakem primeru boste morali biti pripravljeni na to, da imate opravka z bolj ali manj nezadovoljno stranko. Zato je dobra podpora strankam resnično ključnega pomena.