Vsebinski marketing
Spletni marketing

Kako izboljšati vsebinski marketing?

V današnjem hitrem, prehitrem tempu življenja imate na voljo le nekaj sekund, da napravite dober prvi vtis. Če je vašo spletno stran težko najti, se predolgo nalaga, ima zapleteno navigacijo ali vsebuje povsem neprimerno vsebino, boste potencialne stranke zelo hitro izgubljali.

Kako torej ustvariti vsebino, ki bo stranke privlačila in si jo bodo zapomnili? V nadaljevanju članka vam ponujamo nekaj odličnih nasvetov.

1. Prepričajte se, da je vaša vsebina dobro vidna na vseh mobilnih napravah. Dandanes zelo veliko ljudi do spletnih vsebin dostopa kar s pomočjo mobilnikov ali različnih tablic. Zato poskrbite, da ima vaša spletna stran odziven dizajn.

2. Spoznajte svoje stranke in zanje pripravite personalizirano vsebino. Vsebina se mora razlikovati glede na to, ali stranka prvič obišče vašo spletno stran ali pa že točno ve, kateri izdelek bo na primer kupila.

3. Omogočite strankam, da hitro najdejo, kar iščejo. Vaša spletna stran mora imeti intuitivno in enostavno navigacijo, s pomočjo katere bodo obiskovalci hitro prišli do tega, kar pravzaprav iščejo. Manj klikov morajo uporabiti, večja bo verjetnost za nakup.

4. Uporabljajte ustrezne ključne besede. A še preden v svoji vsebini uporabite množico ključnih besed, za katere mislite, da jih vaše stranke iščejo, najprej uporabite Google Adwords Keyword orodje. Na ta način boste ugotovili, katere ključne besede morate uporabiti.

5. Napišite relevantne, kreativne in unikatne vsebine. Nikar na primer ne kopirajte besedil, ki jih proizvajalci navedejo v opisu za svoje izdelke. To vam res lahko prihrani čas, a iskalniki želijo videti unikatne, sveže vsebine. Poskrbite, da boste vsebine osvežili vsake tri mesece. Če tega ne morete storiti, pišite blog. Če boste na svojo stran vsak mesec dodali nove članke, bodo iskalniki dobili nov razlog, da pobrskajo po vaši spletni strani.

6. Omogočite mnenja uporabnikov. Če vaša spletna stran prodaja izdelke, potem uporabnikom omogočite možnost, da napišejo mnenje za določen izdelek oziroma storitev.

7. Sporočite strankam, da vam lahko zaupajo. Zato na svoji spletni strani objavite tudi mnenja oziroma izjave obstoječih strank, ki bodo morebitne kupce prepričale v nakup.

8. Blogajte. Tudi na ta način lahko izboljšate vsebinski marketing in pridobite nove stranke. Omenili smo že, da boste tako ustvarjali vedno nove vsebine, ki jih Google tako zelo občuduje.

9. Objavljajte vednozelene vsebine. To so vsebine, ki ne bodo izgubile svoje relevantnosti, vsebine, ki jih bodo ljudje vedno iskali. Vednozelena vsebina je na primer članek o tem, kako vzgojiti paradižnike – če se seveda vaša spletna stran ukvarja z vrtnarjenjem.

Še nekaj učinkovitih nasvetov za izboljšanje vsebinskega marketinga: uporabljajte naslove in podnaslove, teksti pa naj bodo krajši in relevantni. Omogočite tudi to, da bodo vašo vsebino uporabniki zlahka delili na različnih socialnih omrežjih.